Kunne du tænke dig et alsidigt job, hvor du vil komme til at arbejde med mange forskelligartede opgaver så som at supportere kunder, opdatere vores webshop og hjemmeside og lave løbende salg- og marketing relaterede opgaver? Så er du et oplagt bud på vores kommende kollega her i Alfa Audio.

Vi efterlyser dig, der synes det kunne være fedt at indgå i vores lille dedikerede team, hvor opgaverne spænder bredt, og hvor vi dækker ind for hinanden. Du skal være hjemmevant med forskellige typer af kontorarbejde, men du er også frisk på at give en hånd med på lageret ved behov.

Da vi snakker rigtig meget om lyd i dagligdagen, vil det være et stort plus, hvis du også interesserer dig for det – og eventuel har en teknisk baggrund, så du kan snakke med.

Hvem er vi?

Alfa Audio yder rådgivning indenfor lyd og akustik og skræddersyr komplette løsninger til typer af venues, som f.eks. teatre, koncerthuse, skoler, kirker og konferencecentre. Derudover forhandler vi en række highend produkter inden for pro audio, som spænder alt fra komplette lydsystemer og netværksløsninger til mikrofoner og studieudstyr. Kvalitet og troværdighed er vigtige ledetråde for os, både internt og i forhold til vores kunder og leverandører, da vi har ambitioner om at være dem, der yder den bedste rådgivning i branchen.

Jobbet:

Din kommende titel afhænger af dine kompetencer og interesser. Du vil kunne forvente, at store dele af din arbejdsdag vil foregå fra vores kontor i Åbyhøj, hvor du vil blive limen, der sørger for, at dagligdagen hænger sammen, når f.eks. eksisterende kunder skal have support, hjemmesiden skal opdateres, nye projekter ryger ind, eller der skal arrangeres et nyt seminar om lyd.

Vi forventer ikke, at du er ekspert i det hele – vigtigst er, at du er nysgerrig og har lyst til at udvikle dine kompetencer f.eks. inden for lyd, service, rådgivning, marketing eller salg.

Du skal kunne se dig selv i nogle af følgende opgaver:

  • Servicering og support af nuværende kunder
  • Udarbejdelse af tilbud og ordrehåndtering
  • Marketing
  • Identifikation af nye kunder
  • Udarbejdelse af salgsstrategier
  • Tilrettelæggelse af workshop, seminarer mv.
  • Forefaldende opgaver på lager og kontor
  • Løbende ad hoc-opgaver

Vi efterlyser følgende kvalifikationer – har du hele pladen fuld, er det bare et plus:

  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Interesse for lydsystemer og lydteknologi
  • Erfaring med teknisk salg
  • Teknisk baggrund eller erfaring fra eventbranchen
  • Evnen til at forstå kundernes behov og omsætte dem til løsninger
  • Mod på at udvikle dine kompetencer
  • Udadvendt personlighed og evnen til at opbygge relationer
  • Selvstændig tilgang til arbejdet – kender du ikke løsningen på et problem, så er du typen, der prøver dig frem
  • Erfaring inden for salg eller kundeservice

Vi tilbyder

En fleksibel arbejdsplads, hvor der er plads til at udvikle sine kvalifikationer og dygtiggøre sig i forskellige retninger. Stillingen kan både være deltid eller heltid.

Vi søger primær en fuldtidsansat medarbejder, men vi kan være fleksible på arbejdstid og vilkår. Lønnen aftales nærmere ud fra kvalifikationer og erfaring.

Har du spørgsmål, så kontakt direktør Lars Frederiksen på lars@alfaaudio.dk eller 87 36 24 01. Er du klar til at sende en ansøgning vores vej, så send den sammen med dit CV til info@alfaaudio.dk.

Ansøgningsfrist: 20. september 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig!